Saturday, October 24, 2009

هادی را ازاد کنید


این یکی از کارتون هائی است که کارتونیست های بین المللی کشیده و خواستار آزادی هادی حیدری کارتونیست زندانی شده اند. اردوغان کرایل که این طرح را کشیده یکی از ترک تبارهای آلمان است

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin share on facebook

نظرات

At October 24, 2009 at 9:14 AM , Anonymous Anonymous said...

راست میگه ، آزادش کنید

 
At October 24, 2009 at 4:12 PM , Anonymous Anonymous said...

حیف نیست انسانی به این برازندگی که نقدش در قالب نقاشی است در زندان باشد.
آقا بهنود چندین بار به این هادی گفتم که در مراسم دعا شرکت نکن و فقط در مراسم قمار و بالماسکه شرکت کن ولی گوشش خریدار حرف ما نبود و حالا داره آب خنک می خوره.
خوشبختانه چند ماهی است که در کشورمان دین از سیاست جدا شده است ولی این دوستانمان سعی دارند که سیاست های پیش از انتخابات را دنبال کنن یعنی شرکت در مراسم سیاسی دعایی
کمانگیر

 
At October 24, 2009 at 5:34 PM , Anonymous sima sepasy said...

توده اي فدايي ها تا مي بينند كروبي يك كار جالبي كرد مثل بچه ها يك شايعه براي عمل مشابه ولي توسط موسوي درست مي كنند تا عقب ماندن دائمي موسوي را توجيه كنند٠ سايت پ ن كه مثل لوده هاي سياسي همه مسائل را گره ميزد به جنگ اتمي قريب الوقوع امريكا و اسرائيل حالا بر عكس همه چيز را وصل مي كند به سرپوش براي سازش بزرگ اتمي ٠ هيچ توجيهي هم ندارد براي گربه رقصاني لاريجاني٠ اصلا موسوي سياستمدار نيست اگر بود مثل اين همه رهبر جنبش هاي مختلف در انقلابات رنگي و اصلاحات مختلف عمل كرده بود٠

 
At October 24, 2009 at 9:20 PM , Anonymous شاهد said...

يك شب مهتاب ، ماه مي آد تو خواب ، منو مي بره ازتوي زندون ، مثل شب پره باخودش بيرون ، مي بره اونجا كه شب سياه تا دم سحر شهيداي شهربافانونس خون جارمي كشن :عمو يادگار ، مرد كينه دار، خوابي يابيدار؟

 
At October 25, 2009 at 3:45 AM , Anonymous mina moradi said...

چشم قربان حتما هر چی شما بفرمائید

 
At October 25, 2009 at 5:08 AM , Anonymous Anonymous said...

آزاد می شویم.. همه در کنار هم.. و با هم

 
At October 25, 2009 at 10:30 AM , Anonymous MORTEZA KHOSRAVI said...

به جای نان به تساوی گلوله قسمت کردند.
مظلوم ترین و شجاع ترین مردم جامعه ایران کسانی هستند که نه مطبوعه ای برای بقای اقتصادی شان مانده و نه ساپورتر تبلیغاتی موافق با افکارشان...کسانی که با یک مداد و کاغذ به جنگ لشکری تا دماغ مسلح می روند.
بشکند دستی که به روی دوستم بلند شود...بخشکد ریشه آن کس که عزیزانمان را در بند کرده.

 
At October 25, 2009 at 9:00 PM , Anonymous Anonymous said...

باران غمین نباش روزی جهان به تو لیخند می زند

 
At October 26, 2009 at 3:15 PM , Anonymous Anonymous said...

بارک الله به غیرت این ترک ها

 
At October 27, 2009 at 6:56 AM , Anonymous Anonymous said...

بهنود بزرگوار داستان غم انگیزی را از زبان سردار محسن رضایی بیان کنم که بیانگر وضعیت حال ما و اجرایی شدن سیاست آیت الله خمینی است.
محسن رضایی در برنامه "محرمانه" شبکه سه صدا و سیما خاطرات گذشته خود را در دیدار با آیت الله خمینی نقل می کرد. وی می گفت" روزی خدمت امام رسیدم و به ایشان پیشنهاد تار و مار کردن یک گروه سیاسی را دادم. امام گفت پیرها را رها کنیم و جوانان را از میان برداریم"
این سخن وی مرا بسیار لرزاند.
با روی کار آمدن خامنه ای سیاست تغییر کرد و پیر و جوان هر دو به آتش کینه وی سوختند. از سعیدی سیرجانی پیر و استاد ادب گرفته تا جعفر پوینده مدافع حقوق بشر و مترجم جوان.
این سیاست کماکان ادامه دارد ولی اینبار تا حدودی سیاست قتل درمانی جوانان آیت الله خمینی در کنار پیران سیاست ادامه دارد.
نگاه کنید به ضرب و شتم ها و تجاوز جنسی به جوانان زیر 25سال پس از انتخابات و حمله به خوابگاه های دانشجویان، همه بیانگر از میان بردن استعدادهای جوان این مرز و بوم است.
هادی حیدری را باید در زمره این نوع برخوردهای خشن حاکمیت قرار دهیم. اما پیرها نیز از دست کفتار قدرت رهایی نیافته است.
برخورد خشن با معلول نظام یعنی سعید حجاریان، خشونت بی مهابا علیه بهزاد نبوی که تا کنون 4بار مورد جراحی قرار گرفته است و به کارگیری خشونت علیه کروبی شیخ کهنسال توسط یک مشت چاقوکش نظام به نام خبرنگار همه نشانگر قتل درمانی پیر و جوان است.
طهماسبی0

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home