Wednesday, October 10, 2007

نیویورکر


این تصویر روی جلد نیویورکر این شماره است. کار ژورنالیستی قوی مانند همه روی جلدهای نیویورکر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin share on facebook

نظرات

At October 10, 2007 at 12:48 PM , Anonymous Anonymous said...

بهنود عزیز، لینک پادکست سوم را اشتباه قرار داده اید

 
At October 10, 2007 at 1:38 PM , Anonymous Anonymous said...

با سلام
هشت سال جنگ قرار بود جنون سردار قادسيه را فرو نشاند يا توهمات [...]صدور كالاي بي ارزشي را كه مالك آن هم نبود. يااينكه اين هشت سال فرصتي به صاحبان خود خوانده اين بناي كژ و مضحك داد تا با ملاط [...] محكم اش كنند! بنايي كه [...] را معمار آن مي خوانند.
استاد نكند شما هم آن كبر شيطاني كه يك شبه فرمان محو چند هزار نفر را
مي داد فراموش كرده اي؟
به هر حال از شما كه عمرت را در فضاي پر ريا و تزوير فرهنگ تهران گذرانده اي چنين اغماض هايي چندان عجيب نيست!
شما تهراني ها به طور غريزي دنبال "آقا" هستيد، بعضي ها به علي پروين ميگن آقا يه عده به مسعود كيميايي، چند نفري هم به احمد شاملو اين لقب رو اعطا مي كنن و اين پير مرد هم كه از شدت آ قا بودن روي همه رو سفيد كرد

 
At October 10, 2007 at 1:42 PM , Anonymous Anonymous said...

آن [...] که شهامت ندارد که وقتی در خارج نشسته هم کامنت که می گذارد اسمش را بنویسد و "شما تهرانی" ها را فحش می داند یعنی دوازده میلیون انسان را، کاملا محتمل است که وقتی قدرت گرفت صدمرتبه بدتر حکم اعدام صادر کند. ما ملت ایران گول این [...] را نمی خوریم. این [...] بیست و هشت سال است به بهانه بدکاری عوامل جمهوری اسلامی به خورد ملت داده شده به تصور این که ملت خام است و به دام این ها می افتد . آقایان خانم ها نبودید حلوا تمام شد ملت گریبان خود را از دست مستبدان به طور کلی خلاص می کند نه این که از این بدهد به آن که در مسابقه شکست خورد و تنها امتیازش همین است نه این که دموکرات بود نه این که مردم دوست بود. قبول ندارید از همین فرهنگ نوشتن این کامنت استخراج بفرمایئد با همه دخالت های آقای بهنود که بهداشتی کند یک متن [...] را

 
At October 10, 2007 at 1:44 PM , Anonymous Anonymous said...

آقا بهنود عجب حوصله ای داری کامنت های ناشناس با آن همه سه نقطه که معلوم است مانند نوشته های پشت دیوار مسجد شاه است [با عرض معذرت از همگان و از جناب بهنود] چه ارزش دارد . توهین به مردمی که گناهشان این است که با پوست و گوش ماندند و تحمل کردند و جائی حتی در خیال نداشتند که بدان پناهنده شوند، آیا کار سیاسی است . آیا این گاوچاله ها را به قول شاملو باید گشود

 
At October 11, 2007 at 6:56 AM , Anonymous Anonymous said...

vallah aan aghaye na shenas dorost gofteh, faghat faramoosh karde ba'azi az tehrani ha ham donbal khan va akhiran general migardan ( bavar nadarid, roozi name haye varzeshye tehran ra bebinid va amire ghale novi ra )

 
At October 11, 2007 at 9:09 AM , Anonymous Anonymous said...

salam
mishe begin manzoore in karikatour chi boodeh?
hasan

 
At October 11, 2007 at 11:02 AM , Blogger masoudbehnoud said...

برای ناشناسی که منظور کارتونیست را پرسید عرض می شود که مانند همان ترانه ای که ساخته شده بود و آقای بهنود درسایت گذاشتند این هم اشاره ای است به گی ها. در حقیقت یکی از آن سوی دیوار میگوید از خودمونی؟

 
At October 12, 2007 at 10:37 AM , Anonymous Anonymous said...

Man fekr mikardam mafhome chandganeie dashte bashe in karikator: az ye taraf be majeraie senatore jomhorikhah eshare kone, az ye taraf matalaki be naboodane hamjensabz to iran bege, va az ye tarafam be ima o esharehaie iran o amrica baraie rabete eshare karde bashe.

Vali khob injor ke malome oonghadr ham karikatore pichideie naboode.

 
At October 12, 2007 at 11:47 PM , Anonymous Anonymous said...

یادداشتی مسی نوشته بود و فیلمی خبری. گفتم اگر معتقدند حضرات به آزادی بیان لختی هم من در پاسخ بگویم. خواستید بخوانید

 
At October 14, 2007 at 10:59 AM , Anonymous Anonymous said...

طرح چندان هم قوی نیست:احمدی نژاد از توالت فرنگی استفاده نمیکند-احمدی نژاد روزنامه آفتاب یزد نمی خواند-احمدی نژاد از درک حرکت آن پا کاملا عاجز است.

 
At October 15, 2007 at 1:36 AM , Anonymous Anonymous said...

طرح مسئله همجنس گرایی را در حال حاضر برای جامعه ایران صحیح نمی دانم چه این مسئله هنوز مسئله روز جوامعی است که از نظر حقوق اجتماعی دست کم صدو پنجاه سال به گواهی تاریخ بر ما قدمت دارند. جالب است با وجود اینکه شخصا به پاره ای حقوق (به خصوص حق زندگی) برای هم جنس گرایان اعتقاد دارم و از این نظر مطمئنا جزو اقلیت جامعه هستم اما با این حال حاضر نیستم حتی اسم کلمه هم جنس گرایی را در حضور پدر یا مادرم به زبان بیاورم.
این مسئله به دلایل فرهنگی هنوز یک مسئله قابل طرح برای جامعه ایران نیست و آوردن نام حقوق همجنس گرایان در کنار حقوقی نظیر حقوق زن, آزادی بیان, انتخاب سرنوشت و ... تنها از اهمیت سایر حقوق معوقه خواهد کاست.

 
At October 16, 2007 at 5:50 AM , Anonymous Anonymous said...

اگه کامنتها رو نمی خوندم اصلا منظور کاریکاتور رو نمی فهمیدم. محمود خان هم لابد مثل من رو دیده که اعلام برائت کرده از وجود همجنس گرا/باز در کشور گل و بلبل

از روی سلطان محمود خجالت نکشید؟

 
At October 23, 2007 at 12:51 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام.
از شمايي كه در خارج از اين مملك نشسته اي و مدام از روي شكم سير و پولهاي استعمار ميخواهي به خيال خام خودت لنگش كني اين جور تعابير دور از انتظار نيست

يا علي ...

 
At November 1, 2007 at 10:34 PM , Anonymous Anonymous said...

میدونید من از این چیزا سر در
نمیارم و برای همین هیچ وقت نظرم رو تو سایتتون اعلام نمیکنم .ولی فقط همین رو میدونم که همه ی ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودنمون افتخار میکنیم حتی اگه با دولت یا حکومتش موافق نباشیم و ایران واسه هممون عزیزه اگر نبود اینجا جمع نمیشدیم و اظهار نظر نمی کردیم . پس ما نباید اجازه بدیم هیچ کشور دیگه ای به کشورمون توهین کنه . به نظرمن توهین به رئیس جمهور یک کشور یعنی توهین به شعور مردم اون کشور با این حال که خودم با دولت فعلی موافق نیستم .

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home