Saturday, June 23, 2007

مه کانی دارد

مقاله امروز اعتماد ملی را این جا بخوانید

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin share on facebook

نظرات

At June 24, 2007 at 5:31 AM , Anonymous Anonymous said...

من نفهميدم اينكه خان ؛مكاني؛ را كشيده تلفظ ميكرده است به چه اشاره
دارد . اگر اشاره اي در كار باشد
با احترام فرهنگ

 
At June 24, 2007 at 1:43 PM , Anonymous Anonymous said...

no. 1 as usual. thank u

 
At June 25, 2007 at 3:08 AM , Anonymous Anonymous said...

بهنود عزیز

مثل همیشه جالب بود
خسته نباشید

 
At June 25, 2007 at 3:16 AM , Anonymous Anonymous said...

بسیار زیبا مانند همیشه

 
At June 26, 2007 at 1:47 AM , Anonymous Anonymous said...

راستش را بخواهید آخرش نفهمیدم رییس قوه قضا شده است آن خان و باید بگوید آنجه خان گفت، یا اینکه باید یادآوری کند حرف خان را؟

 
At June 26, 2007 at 2:03 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام آقاي بهنود. من در وبلاگ يكي از دوستانم مطلبي نوشتم كه بخشي از اوون اشاره اي به شما داشت از اين رو تصميم گرفتم اوون بخش رو اينجا بيارم :‌ "از نظر من اتفاقات و جريانات تاريخي صرفا به عنوان مواد خام يك متفكر هستند و نه چيزي بيشتر. متاسفانه بي توجهي به اين مساله موجب اهميت يافتن تشريح صرف حوادث و رخدادهاي تاريخي شده بدون اينكه كمكي به تضعيف و يا تقويت فرضيه هاي حوزه علوم انساني بكنه. به عنوان مثال مسعود بهنود با توجه به اينكه تسلط خوبي به تاريخ ايران داره اما توجهي به ضرورت استفاده از ديدگاههاي فلسفي در معنا بخشي يه رخدادهاي تاريخي نداره و نتيجه اين مي شده كه كارش بيشتر جنبه قصه پردازي و خاطره گويي پيدا مي كنه و خيلي كم امكان استخراج نتايج راهگشا پيدا مي كنه. د ر عوض شما مي توني نگاه كني به آثار فوكو و ببيني كه چقدر زاينده هست رويكردش و حركتش در باره تاريخ و رويدادهاي تاريخي و يا به شكل خيلي ملموس تري ميشه اين رو در آثار ماركس ديد. مواد خام تاريخي مي بايستي در بستري نظري و فلسفي معنا بشن .
سعيد جهانيان

 
At June 26, 2007 at 7:54 AM , Anonymous Anonymous said...

ما نفهمیدیم جناب سعید خان چه می گوید. از کی آقای بهنود ادعا کرده اند که فلسفه می دانند که ایشان چنین فرمایشی می کند. آقای بهنود باید استخراج تاریخی بکند که به خوبی می کند و دیگرانی مانند دکتر سروش و احیانا جواد طباطبائی و دیگران هم از آن فلسفه تاریخ را استخراج می کنند. نه می توان به گروه دوم گفت که چرا چنانی نه به اولی که چرا چنینی. آن هم در این دنبا که ریزبخش شده است.

 
At June 26, 2007 at 12:51 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام بر جناب بهنود
خیلی خوشحالم از اینکه با سایت شما آشنا شدم.... خوانندده پر و پاقرص کتابهاتون هستم .... با خانوم زندگی کردم....وه که چه روزهایی بود...
اگر قابل بدونید سری بزنید گر چه می دونم وقت ندارید....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home