Friday, August 30, 2013

نقل مکان، نه به دورها

به نام دوست

بر دوستان عزیزی که با خبر نشده اند و همچنان می پرسند چرا در وبلاگ کم کار هستم. خواستم خواهش کنم اگر در جمع مشترکان قرار دارید تشریف بیاورید به صفحه من در فیس بوک . به این آدرس

https://www.facebook.com/mbehnoud1

من نیز مثل اکثر کسان فیس بوک را آسان تر دیده ام. حالا باید در فکر باشم که آرشیو چند ساله این وبلاگ را به گونه منتقل کنم به جاپی مناسب.

اما اگر از جمع مشترکان تشریف ندارید و به هر دلیل با اسم مستعار در دنیای مجازی هستید می توانید به این آدرس سر بزنید که دیگر منع و بندی هم ندارد.
https://www.facebook.com/M.Behnoud

در این صفحه که به همت دوستان برپاست علاوه بر مقالات و نوشته های چند روزانه نحوه دسترسی به برنامه های تلویزیونی و رادیویی نیز وجود دارد.


مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin share on facebook

نظرات

At August 30, 2013 at 12:09 PM , Blogger كنج said...

جناب بهنود، زحمت بکشید قسمت Follow فیسبوک خود را فعال کنید .
با تشکر

 
At September 3, 2013 at 3:10 AM , Anonymous Anonymous said...

Unfortunately I do not have a facebook account and I don't want to have one!
I deliberately stay away of facebook!
Does it mean that I am going to miss reading your articles from now on.
Sad!

 
At September 5, 2013 at 11:10 AM , Anonymous Anonymous said...

جناب استاد بهنود عزیز. سلام

من همیشه خواننده مطالب شما بوده ام. چه آن زمان که در ایران در روزنامه ها مطلب می نوشتید، چه بعد از آن که سایت های خبری مطالب شما را منتشر می کردند و چه زمانی که در وبلاگ شخصی تان می نوشتید. اما متاسفانه در فیس بوک نمی توانم خوانند مطالب زیبای شما باشم.

چرا؟ چون تصور می کنم به روش نادرستی از فیس بوک بهره می گیرید و از همین رو شاید یک درصد مخاطبان بتوانند مطالب شما را دنبال کنند. دلیل آن هم این است که تنظیمات حریم خصوصی کاملا سخت گیرانه ای را اعمال کرده اید.

اولا که صفحه شما با جستجو در فیس بوک پیدا نمی شود چون خودتان مقرر کرده اید که نشود (تنظیمی که معمولا دختران 14 ساله خانواده های مذهبی از آن استفاده می کنند) و اگر پست معرفی صفحه شما در پیج هوادارانتان نبود هرگز شما را پیدا نمی کردم..

دوما به گونه ای صفحه شخصی تان را تنظیم کرده اید هیچ کس غیر از آنکه در لیست دوستانتان هستند نتوانند نوشته هایتان را بخوانند. در چنین شرایطی حتی اگر امکان follow را هم باز کنید (یعنی کسانی که دوستتان نیستند هم از پست های جدیدتان باخبر شوند) باز هم بی فایده است چه اصلا نمی شود پست ها را دید.

سوما اگر مشکل اول و دوم را حل کنید یک ارتباط یک طرفه از سوی شما به ما برقرار خواهد شد ولی همچنان امکان لایک و کامنت نخواهیم داشت، مگر آنکه یک پیج عمومی (به جای صفحه شخصی) تاسیس کنید. خصوصا که ظرفیت دوستانتان هم پر شده است و تاسیس صفحه های مکرر و احتمالا کپی کردن یک مطلب به ده جا هم کار ملانصرالدینی است و هم خلاف مقرارات فیس بوک.

چهارما با تاسیس پیج امکان مدیریت شما کاهش نمی یابد و هر وقت بخواهید می توانید هر کس را بیرون بیاندازید. اما امکانات خوبی مانند آمار کامل تعداد بازدید کنندگان هر پست و نیز سن و سال و کشور محل اقامت و ... آنها هم در اختیارتان قرار می گیرد. پست های قبلی وبلاگ هم به راحتی قابل تبدیل به نوت و بایگانی در پیج هستند.

بنده به آقای پورجوادی هم که خوانندگان بسیاری دارند همین توصیه ها را کردم که قبول نکردند، امیدوارم حداقل شما قبول بفرمایید (یا دست کم به جای صفحه شخصی یک گروپ بسازید).

با تشکر از شما

 
At September 23, 2013 at 8:11 AM , Anonymous mg said...

قربان
follower
فعال نیست! اینطوری اگر شما رو اضافه کنیم به دوستانمون، کسی از برادران زحمت کشید اکانت شما رو باز کرد همه اطلاعات ما میاد جلوی چشمش
بی زحمت follow
رو فعال کنید.

 
At September 24, 2013 at 7:00 AM , Anonymous Anonymous said...

با سلام آقای بهنود جالبه شما دعوت به
پیوستن به نشانی تون در https://www.facebook.com/mbehnoud1 می کنید اما ظرفیتش پره یا اینکه ما رو نمی پذیره...از اولین روزهای آنلاین بودنتون حتی همون دو مطلب تست بلاگ اسپات دنبالتون می کنیم اما نمی دونم که چه فرقی با ادد لیستتون داریم که نمی پذیرید ما رو....کاشکی دست کم فالو رو فعال می کردید...نمی دونم وقتی تا حدودی از لیست تون باخبرم بد جوری بهم بر می خوره وقتی بعضی از کاسه لیسا رو به دوستدارای واقعی تون ترجیح می دید؟
هر چند در هر صورت شاگرد و مخلص شما هستیم
ارادتمند شما
Saeed

 
At November 7, 2013 at 5:29 AM , Anonymous Anonymous said...

بهنودِ عزیز ریکوئستِ که جواب نمی‌دهی لااقل فالو را فعال کن و پست‌هایت را پابلیک. کامنت‌ها را هم برایِ فالوها ببند و بگذار لایکی بزنیم.

 
At April 17, 2014 at 3:24 PM , Anonymous Anonymous said...

ظاهرا نمی شه شما را در https://www.facebook.com/mbehnoud1 دنبال کرد چون تعداد دوستانتان از حد مجاز بیشتر شده باید گزینه follow را فعال کنید!

 
At May 10, 2014 at 1:42 PM , Anonymous ali said...

با سلام
خواستم یک وبلاگ را به آقای بهنود بمعرفی کنم
با آدرس aliisha.blogfs.com
این وبلاگ را می توان روزشمار دوران احمدی نژاد دانست که بنا به تاریخ هر اتفاق در آن هشت سال ٬ یک مطلب جالب درج کرده است.البته با توجه به تاریخ نوشتن مطالب ٬ باید اول وقایع را مشخص کرد.

 
At May 10, 2014 at 11:47 PM , Anonymous خسته said...

این سایت هم برای خودش عالمی داشت. زمانی که هنوز فیس بوک نبود و این همه سایت و تلویزیون و رادیو و شبکه های رنگارنگ دیگر. من هم از اولین خوانندگانش بودم و مثل بقیه، گاهی با شوق و گاهی با خستگی، نظرم را مینوشتم و الان خسته ترم

 
At October 24, 2014 at 3:35 AM , Anonymous Torgheh said...

سلام

آقای بهنود چقد بی‌ مرام و بی‌ معرفت آخه؟ : (

بابا به خدا ما با اسم مستعار نیستیم خودمونیم تو فیسبوک به مقدسات ناداشته‌ام قسم میدمتون بیاید پستاتون رو پابلیک کنید و فالو رو هم باز کنید لطفا.

 
At December 18, 2014 at 7:30 AM , Anonymous حمید said...

جناب آقای بهنود سلام
همیشه از مفالات شما استفاده میکردم
اما از زمانی که "مد" فیس بوک بلای جان ما شد همه جو گیر شدند! بابا بخدا ما دیگر نمی توانیم شما را دنبال کنیم
لطفا وبلاگ را فعال کنید خدا لعنت کند خالق فیس بوک را!
من نمی دانم چرا هیچ وقت نتوانستم باهاش کار کنم!!!!
حمید

 
At December 18, 2014 at 5:53 PM , Blogger __nikolas__ said...

نمی توان شما را در فیس بوک ادد کرد همانگونه که دوستمون اشاره کردن. من که بدجوری خواهان شما و نوشته هایتان هستم و دو سه روزی است که مشغول جستجو ویدبوهای شما و دیدن و شنیدن گفتنی ها شیرین شما هستم از شما انتظار دارم ...
این وبلاگ و وبلاگ دیگرتون رو هم با جستجو یافتم و اما آدرس ترکستان داده اید!
به هر حال یکی از آرزوهایم دیدن شما از نزدیک شده است بس که زبان شیرین و لطیفی دارید و تاریخ شفاهی ایران را در خاطره و نقطه نظرات نابی در ذهن دارید که می درخشد.
ویدئو های موجودتان در بوتیوب را در فیس بوک شیر می کنم (به طور مثال نشست جند روزه تان در دانشگاه جنوب کالیفرنیا) که دوستان دیگر هم استفاده ببرند. هر جند بنا به شناختی که من از شما پیدا کرده ام علاقه دارید که از هیاهو دور بمانید و گوشه نشین باشید و خلوتتان را به نسیه شهرت بیشتر میان عوام نفروشید و همان رهی را بروید که روشنفکران کلاسیک ایران رفته اند اما ، از شما انتظار می رود که تجربیاتتان را در مقیاس گستره تری منتشر کنیدو کسانی را که علاقمند شما، قلم و کلامتان هستند را بیشتر مستفیض فرمائید که زبانم لال فرصت زندگی کوتاه است و انتقال تجربه از نسلی به نسل دیگر امری مهم. چند نفر دیگر باقی مانده اند که همچو شما هم به سرای روشنفکری قبل انقلاب سری داشته اند و هم از نزدیک سیاسیونی که هزاران نکته هنوز در موردشان گفته نشده را درک کرده اید. شما جزء همان کسانی هستید که اگر لب فرو بندید و ما دوباره آزموده ها را باز بیازمائیم ، مسئولید.
به قول معروف مرسی که هستید.
میثم - تورنتو

 
At April 9, 2015 at 10:45 PM , Anonymous رامين said...

جناب بنهود
با احترام امروز در فيس بوك متن ذيل در باره ي پرويز نيكخواه را خواندم.
آيا صحت مطلب خصوصا شكايت شما از ايشان و در نهايت اعدامشان را تائيد مي نماييد؟
در غير اين صورت حقيقت چه بوده است؟
با سپاس فراوان يكي از دوستداران شما از دامغان

 
At July 13, 2016 at 8:52 AM , Blogger علي بهار said...

کاش سیاست مداران خاورمیانه از جابجایی قدرت به نحوی زیبا و اخلاقی و بر اساس منافع ملی در انگلیس در بگیرند

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home