Saturday, June 20, 2009

انتخابات آزاد

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin share on facebook

نظرات

At June 20, 2009 at 9:35 PM , Anonymous deaf_mute said...

Please think about the suugestion in the following link. Can we arrange such a committee:
http://balatarin.com/permlink/2009/6/21/1627772

copy and paste all of the URL in your browser

 
At June 20, 2009 at 10:07 PM , Anonymous Anonymous said...

سالها بود كه امید سبز ، صداقت سبز ، شور سبز و دوستی و صمیمیت سبز در فضای آكنده از فریب و دروغ و كینه رنگ باخته بود و تو با آمدنت بار دیگر طعم سبز امید را در زیر آبی آسمان صداقت چشاندی.

تو را می ستایم كه امپراتور دروغ نیز نتوانست با همه نیرنگ و فریبكاری‌اش زلال سبزت را به تیرگی بیالاید . آنگاه كه بر آشفتی و به حق هم بر آشفتی و انگشت اعتراض بسوی امپراتور دروغ نشانه رفتی و به او گفتی كه آمده‌ام تا تو و تفكر تو نباشد ، صلابتت را ستایش كردم كه جانا سخن از زبان ما می‌گفتی. ای كه در كنار تو بودن امنیت سبز باغستان ایمان را برایمان تداعی می‌كند، پاكی و صداقتت را با تمام وجود باور دارم.

 
At June 20, 2009 at 11:18 PM , Anonymous Anonymous said...

SUNDAY JUNE 21, 2009
QUEENS PARK TORONTO, 2-4PM

ATTENTION:High ranking government officials including MP’s MPP’s and prominent Iranian Canadian are attending;
We are gathering in Queens Park on Sunday June 21 from 2-4 PM to show our solidarity with Iranian people and protest against brutal measures taken against pro-democracy protest in Iran.
THIS IS OUR MOMENT IN HISTORY: LET CANADA AND WORLD HEAR AND SEE OUR PEOPLE: WE ALL WILL ECHO IRAN’s VOICE

 
At June 20, 2009 at 11:46 PM , Anonymous Anonymous said...

از هموطنان گرامی دعوت میشود که در تظاهراتی که بمناسبت همبستگی با مردم ایران در مقابل سازمان ملل متحد انجام میشود شرکت نمایند.

مردم ایران در برابر زور و سرکوب دولت کودتا بمیدان آمده اند تا نه فقط تقلب در انتخابات را رسوا و آراء خود را مطالبه نمایند بلکه همچنین بخفقان و دیکتاتوری نه بگویند و با دست خالی در برابر نیروهای سرکوب حکومت برای بدست آوردن حقوق و ازادی های خود مبارزه کنند.

برای همبستگی با مردم مبارز و آزادیخواه ایران و ادای احترام به جوانانی که در این چند روز بدست دژخیمان رژیم کشته شده اند در گرد همائی در پارک داک هامرشولد در مقابل سازمان ملل حضور بهمرسانید.

"کمیته همبستگی با مردم ایران"
احمد پاکزاد، کورش پارسا، محسن قائم مقام

زمان: از ساعت ۱۲ و نیم تا ۵ بعد از ظهر
روز: یکشنبه ۲۱ ماه ژوئن ۲۰۰۹

محل برگزاری متینگ:

Dag Hammarskjöld Plaza
47th. Street & 1st. Ave.nue
Manhattan, N.Y

 
At June 20, 2009 at 11:52 PM , Anonymous Anonymous said...

در خیالی به بلندای امید
حیله ای بود و فریب

 
At June 20, 2009 at 11:53 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام جناب بهنود . چرا در این اوضاع و احوال حساس تحلیل خودتان را از وقایع نمی نویسید و فقط احساساتی می نویسید .

 
At June 21, 2009 at 1:11 AM , Anonymous Anonymous said...

Dear all,

If you have any videos and pictures, please send them to www.ireport.com. They will be shown in CNN immediately.

Please indicated: date and the location

I thank you in advance

 
At June 21, 2009 at 1:26 AM , Anonymous Anonymous said...

راه مقابله با گاز اشک آور شستشو با آب نمک با محلول سولفات سدیم 5% و برای خنثی کردن مولد گاز پوشاندن با یک پارچه ضخیم آغشته به آب نمک

 
At June 21, 2009 at 2:27 AM , Anonymous Anonymous said...

agha behnood.BIDAR DAR BASTAR???? yek bar digar mohasebeye eshtebahe "doostan" ra ke khod neveshti bekhan,sharm nakonid.

 
At June 21, 2009 at 2:41 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام آقای بهنود
به پدرم گفتم آقای موسوی با این بیانیه ها به هیچ جا نمیرسد.نمیتواند مردم را بسیج کند.اگر آرمانهای انقلاب اسلامی خودشان دروغ اول نبودند کی کار به این جا میرسید؟ولایت فقیه از کجا بیرون میامد؟گفت جوانی،آخوندها و مردم ایران را نمیشناسی،اگر آقای موسوی و دوستانش بیگدار و کورکورانه به آب زده باشند، بیهوده خودشان و مردم را به کشتن داده اند.اگر هوشمندانه عمل کردند و اطراف کار را دیدند، بخت پیروزیشان هست.قبول کردم و به خودم گفتم ما هم از آقای موسوی اصلاحات میخواستیم و نه بیشتر،او هم که تا بدینجا بر سر اصلاحات ایستاده است.انگار گریه هایی که باید کرد بیرحمانه شروع شده است

 
At June 21, 2009 at 2:49 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام
دوستان اگر توی تظاهرات گاز اشک آور زدند از سیب زمینی خام استفاده کنید و روی اون بزارید.

 
At June 21, 2009 at 3:07 AM , Anonymous شراره said...

حرف بزنید. شما را بخدا حرف بزنید. مثل بیچارگانی شده ایم در تاریکی در این غربت که فقط دلمان به صداهای آشنایی که می شنویم خوش است. حرف بزنید تا بدانیم کجاییم و به کجا حرکت می کنیم. الان که همه را گرفته اند و صداها را خفه کرده اند وقت حرف زدن شماهاست که صدایتان آزاد است.

 
At June 21, 2009 at 3:21 AM , Anonymous Anonymous said...

وقتی از چادر اومدم بیرون جا خوردم، یعنی راستش ترسیدم، مسیر سخت و جانفرسا ی طولانی، دژم و عبوس روبه روم قد کشیده بود.
از اون بدتر بوی بدی بود که همه جا رو گرفته بود، زننده و دل به هم زن، بوی تند گوگرد. به خودم نهیب زدم و روم و از دوردست ها برکشیدم و آوردم همین جا، همین جایی که بودم، بین همراهام، چه اثر شگفتی داشت این تغییر نگاه ، آروم شدم. یه نفس عمیق، عمیق تا اونجایی که آدم ریشه داره، هر بیمی رو پاک می کنه از روح آدمی.
.
سحرگاه صعود به دماوند همیشه اینحوریه داداش، راه که بی افتی همه چی حله، یه یا حسین بیشتر نیس ، خودت می بینی.
.
فکرشم نمی کردم سحرخیزترین راهپیمای امروزاین دختر جوون باشه ، و از اون عجیب تر با این سن و سالش به این سرعت حال من و بفهمه و منو دلگرمی ببخشه، واقعا صعود غریبیه.
.
همونجور بود که گفت، آهسته و پیوسته، به همراه هم، بالا اومدیم، اگر چه جانکاه بود و پایداری روندگان را به پرسش گرفته بود، اما آمدیم.
مثه همیشه تلاش می کردم به دوردست کمترنگاه کنم، و یا به هدف کمترفکر کنم، مهم جهت بود و هم پایان، و استواری گام ها.
.
عرق ریز و نفس نفس زنان، خسته و هم شادمان، زبان بر لبان کشیدیم تا طعم شور پیروزی را دریابیم، چه بشکوه بود، قله نه، این برج آزادی.

 
At June 21, 2009 at 3:35 AM , Blogger rahaa said...

ما به تحلیهایتان بیش از این کاریکاتورها نیازداریم.

 
At June 21, 2009 at 5:18 AM , Anonymous Anonymous said...

شب ها پر است از صدای الله اکبر خوشحالم زن مرد پیر جوان کودک
الله اکبر
وای بر این دولت مردم فریب
یا باد ایران

 
At June 21, 2009 at 5:35 AM , Anonymous vesta shahidi said...

آقای بهنود این روزها به شکل عجیبی هم غمگینم وهم پر از هیجان ...یاد روزهایی میافتم که در اوایل انقلاب برای تهران مصور شما شکایت نامه از دست کسانی مینوشتم که با خشونت به بساط روزنامه ونشریات گروههای سیاسی حمله میکردند وکتک میزدند.... اولین باری که نامه ام را چاپ کردید ....فراموش نمی کنم...احساس کردم عاقبت کسی اعتراض منو شنید.وامروز هم با دیدن حساسیت جهان همان احساس رو دارم...30 سال گذشته وما همچنان فریاد اعتراظ بر لب داریم....

 
At June 21, 2009 at 5:44 AM , Anonymous Anonymous said...

تحصن در میدان 7 تیر

بنا بر گزارشها و تماسهای مردم با همدیگر امروز اولین تحصن در میدان 7 تیر - مردم در کف خیابان, شمع به دست می نشینند, تو درسوگ دخترایران ندا، چه میکنی؟!(برای گرامی داشت خاطره شهیدان دیروز و جند روز اخیر ) از ساعت 4 بعد از ظهر دیدار ما میدان 7 تیر. همه به سمت ۷ تیر برای تحصن. خبر رسانی کنید.

 
At June 21, 2009 at 6:15 AM , Anonymous Anonymous said...

امروز: آیت الله العظمی منتظری با انتشار اطلاعیه ای مقاومت در برابر رأی مردم را حرام شرعی اعلام کرد. متن کامل این اطلاعیه در ادامه می اید:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
ملت شریف و عظیم القدر ایران

با کمال تأسف خبردار شدیم که ملت بزرگوار ایران در دفاع از حقوق قانونی خود در تجمعاتی به دور از خشونت مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفته و به خاک و خون کشیده شده است. اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه و ابراز همدردی با آحاد داغدار ملت، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه را عزای عمومی اعلام می کنم و با حمایت قاطع خود از حرکتهای غیر خشونت بار ملت مسلمان برای دفاع از حقوق حقۀ خود در چارچوب قانون متقن اساسی جمهوری اسلامی که جمهوریت را رکن اصلی نظام می داند، هرگونه اقدامی که منجر به ضرر غیر قابل جبران به جمهوریت نظام گردد را جایز نمی دانم. هریک از برادران و خواهران دینی ما موظف است ملت را در دستیابی به حقوق حقه خود یاری دهد. بر این اساس، هرگونه مقاومت در این راستا، به خصوص ضرب و شتم و کشتار ملت را مصداق بارز مخالفت با اصول اساسی اسلام مبنی بر حاکمیت ملت بر سرنوشت خود دانسته و حرام شرعی اعلام می کنم.
و السلام علی من التبع الهدی
حسینعلی منتظری
21 جمادی الثانی 1430
25 خرداد 1388 شمسی

 
At June 21, 2009 at 6:29 AM , Anonymous Anonymous said...

شبکه تلويزيونی «سی ان ان» در گزارشی اعلام کرد دستکم ۱۹ تن در جريان ناآرامی های روز شنبه در اعتراض به نتايج انتخابات رياست جمهوری در تهران کشته شده‌اند. گزارش‌های تاييد نشده حاکی از مرگ ۱۵۰ نفر در هفتمين روز اعتراض ها به نتيجه انتخابات است.

 
At June 21, 2009 at 6:40 AM , Anonymous Anonymous said...

‫آیا در میان خوا نندگان ایرانی، مثلا خانم سپانلو، کسی هست که به یاد ندا، دختر ایران ، ترانه "فرناندو" از گروه ابا(Fernando ABBA) را با "ایراندخت" جایگزین کند و بخواند؟

 
At June 21, 2009 at 7:01 AM , Anonymous Nima said...

Everyone! please join these group

:: 100 Million Facebook members for Democracy in Iran ::

http://www.facebook.com/group.php?gid=105160039272

 
At June 21, 2009 at 7:03 AM , Anonymous Anonymous said...

ده شب
روی پشت بام ها
مرگ بر دیکتاتور
الله اکبر

 
At June 21, 2009 at 7:04 AM , Anonymous Anonymous said...

سازمان حقوق بشر کردستان،کانون نویسندگان کردستان،شماری از فعالان سیاسی و مدنی کردستان فراخوان اعتصاب عمومی در روز سه شنبه دادند.

وقاحت رو ببینید از خانواده شهدای دیروز. خبر رسیده که برای تحویل جنازه عزیزانمان از یک میلیون تا 15 میلیون تومان از هر خانواده شهید مطالبه کرده اند خدایا پس عدلت کو؟ چرا جوابشون رو نمیدی؟

دوستان اگه یادتون باشه سر قضیه فردوسی پور و برنامه 90 چطور کل سیستم ترسید و اس ام اس ها رو قطع کردن و .... این نشون از قدرت ما بالاترینی ها داره. ما که تونستیم اون بار حرفمون رو به حکومت دیکته کنیم، اینبار مطمئنم به همت همه و مدیران بالاترین، میتونیم صدا سیما رو به زانو در بیاریم. البته راههای دیگری هم هست، میشه از چند جهت تلویزون رو فلج کرد.

فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه تهران به دروغ اعلام کرد که تمام دانشجویان بازاشت شده آزاد شده اند. این اظهارات فرهاد رهبر کذب محض است

هچ کسی تحت هیچ شرایطی هیچ گونه اطلاعاتی از خود و مجروحان و بازداشت شدگان و خسارت ها به هیچ آدرس ایمیلی ندهد.

 
At June 21, 2009 at 7:14 AM , Anonymous Anonymous said...

مردم تهران از ساعت 14:00 امروز یکشنبه 31 خرداد اعتراضات خود را آغاز کردندو به اعتراضات گسترده خود در نقاط مختلف تهران ادامه میدهند.
اعتراضات مردم تهران در نقاطی مانند میدان انقلاب ،میدان آزادی ،فاطمی،میدان فلسطین بصورت گسترده آغاز شده است .
جوانان شعارهایی مانند: مرگ بر خامنه ای ،مرک بر دیکتاتور ،خامنه ای حیا کن سلطنت را رها کن،مرگ بر دیکتاتور و شعارهای دیگر خود ادامه میدهند.
نیروهای گارد ویژه،سپاه پاسداران و لباس شخصیها بصورت بسیار زیادی تمام مسیر آزادی تا ولی عصر را بسته اند و زنجیره ای از ماشینها و موتورسوارها در آنجا مستقر کرده اند . سر تمامی کوچه های منتهی به آزادی و انقلاب و ولی عصر نیروی انتظامی و لباس شخصیها ایستاده اند. چندین هلی کوپتر بر فراز جمعیت معترض به پرواز در آمده است . نیروهای یگانه ویژه و لباس شخصیها به تجمعات مردم با باتوم یورش می برند و آنها را مورد ضرب وجرح قرار میدهند و همچنین اقدام به بازداشت جوانان می کنند.

 
At June 21, 2009 at 7:50 AM , Anonymous Anonymous said...

تعداد کمی حکومت دیکتاتور در دنیا باقی مانده که آنها هم دیر یا زود برچیده میشوند

 
At June 21, 2009 at 8:27 AM , Anonymous Anonymous said...

بياد ندا دختر بيگناه که توسط کوردلان ايران ستيز بر روی خيابان کارگر پرپر شد. ندای عزيز بدان که نمی گذاريم که ياد تو نداي تو و مظلوميت تو از يادها برود. ندای عزيز صحنه پرپر شدنت قلب مردم ايران را لرزاند. حال که تو در بهشت خفته ای ما همه با خانواده ات همدردی می کنيم.

 
At June 21, 2009 at 8:36 AM , Blogger Unknown said...

چرا اعتراض از مردم، چرا هشدار از رهبر!ا

مردم؛ اجتماعی هستند با یک زندگی روزانه با نگرشی طبیعی بر سرانجام کارها که منفعت و بهره وری آن جامعه، آینده ای پایدار را برای آن مردم ببار آورد تا بتوانند به عنوان مردم به زندگی ادامه دهند!
رهبر یک مردم هم باید کسی باشد که همواره به آینده آن مردم بیاندیشد و راه های بهره وری بیشتر را برای مردم خویش بگشاید و همواره از دیدگاه های گوناگون به همه قضایا نگاه کند.
این دو تعریف میتواند با هم دیگر برای یک دوره تاریخی پایدار یک حکومت استوار را برای آن مردم به ارمغان بیاورد که مردمش از آن رهروی خوشنود و رهبرش از آن رهبری بر خود ببالد.
وزمانی که از سوی مردم اعتراضی هست و از سوی رهبر هشدار نشانگر آنست که شکاف بسیار بزرگی بین هدف رهبری و انگیزه های زندگی برای مردم وجود دارد که به یک جنگ درون اجتماعی منجر خواهد شد.
اکنون باید دید هدف رهبری که بیرون از مرز انگیزه های مردم صرف خارج گشته چیست؟
آیا صرف هزینه هایی که در خارج از کشور برای پیشبرد کارهای سیاسی میشود هیچ تطابقی با انگیزه های زندگی مردم دارد؟ و مردم نسبت به این خرجها خوشنود هستند؟ و آیا این هدف های سیاسی رهبر پایان پذیر خواهند بود؟

این است آن اعتراض که شاید بتواند پایانی بر ادامه آن سیاست ها باشد و آن هشدار که با قدرت میخواهد اعتراض را خاموش کند.
و روند این اعتراضات شاید روزی افت کند اما افت و خیز این اعتراضات پایانی ندارد وبه جای اینکه رهبر با قدرت که در پشت خود جمع کرده باید کمی درک کند که مردمان همواره باقی مانده اند و این رهبران آنها بوده اند که در تاریخ برآنها داوری شده است و فرای این داوری آیا ارزش دارد که مردمی با این عظمت تاریخی ایی که دارند با خون خود فرش زیر پای سیاست های خارجی رهبر را گلگون کنند.

سپاس فراوان بر شما و تهیه کنندگان برنامه های شما،

 
At June 21, 2009 at 8:39 AM , Anonymous Anonymous said...

رادان شیمیایی اعلام کرد: کشانی به مردم گلوله شلیک کردند، تروریست هستند

 
At June 21, 2009 at 9:11 AM , Anonymous Anonymous said...

kheili halet khube ke har rooz caricature mizari?! Is it a comic relief? I wish you had written a few words on the shooting of the innocent girl in Amirabad.

 
At June 21, 2009 at 9:20 AM , Anonymous Anonymous said...

"VERY VERY IMPORTANT"
"AHMADINEJAD'S MEETING IN QUM WITH MESBAHIE'S GROUP"

http://www.youtube.com/watch?v=KfGPLg4f8Qw

SOMEBODY, PLEASE DO THE TRANSCRIPTS IN PERSIAN AND TRANSLATE INTO ENGLISH.

IF YOU KNOW WHERE WE MIGHT FIND THE SECOND PART OF THIS VIDEO, PLEASE POST A LINK HERE OR UPLOAD TO YOUTUBE.

 
At June 21, 2009 at 9:29 AM , Anonymous Anonymous said...

نه رهبر، نه شورای نگهبان، نه مجریان انتخابات در ایران بیطرف نبودند و مردم دارند این همه قربانی می دهند.

ببینید این مسئله ابتدایی برگزاری درست انتخابات، که سال هاست حتی در بسیاری از کشورهای عقب مانده هم حل شده، در کشور ما این چنین به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

حتمی ترین نتیجه این خون های ریخته شده، باید این باشد که این آقایان بگذارند در ایران انتخابات آزاد و سالم برگزار شود. و هر چه هم در مقابل ملت لجبازی بیشتری کنند، گور خود را زودتر می کنند.

این یعنی چه یه نفر به خودش اجازه بده بگه هر چی من می گم همونه و یه ملت را این چنین تحقیر کنه!

 
At June 21, 2009 at 9:32 AM , Anonymous Anonymous said...

Dear Mr. Behnood, has the flow of money stopped!!??? you are not writing??? you are also filterd!!

 
At June 21, 2009 at 10:38 AM , Anonymous Anonymous said...

آقای ناشناس که حتی جرات گذاشتن یک اسم مستعار نداری. بی استدلال تر و بدبخت تر از آنی که بتوان خطابت کرد . بیچاره ملت دارد خون می دهد تو دنبال کیهان هستی که بول گرفته اند و چرا به تو بیچاره نداده اند واقعا خاک بر سرت وآن رییس جمهورت و آن رهبرت. من به احترام آقای بهنود هیچ نمی گویم اما چون می دانم ایشان بزرگ تر از آن است که حرفی بزند این را گفتم .

 
At June 21, 2009 at 10:43 AM , Anonymous Anonymous said...

سطح شهر تهران گارد ضد شورش وبسیج و لباس شخصی ها مستقر هستند و به خصوص در انقلاب و آزدی قدم به قدم گارد ضد شورش مستقر شده است.

در سطح شهر تهران گارد ضد شورش وبسیج و لباس شخصی ها مستقر هستند و به خصوص در انقلاب و آزدی قدم به قدم گارد ضد شورش مستقر شده است.

آیت الله منتظری برای شهدای درگیریهای اخیر 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.

 
At June 21, 2009 at 10:53 AM , Anonymous Anonymous said...

MOHEM: hak shodan e website haye Mousavi - LOTFAN HATMAN BE HAME ETELAA DAHID
Website haye "ghalamnews" va "mirhussein.com" be onvane tanha website haye rasmie Mousavi hak shodeand. Be hich onvan be akhabre in do website tavajoh nakonid. LOTFAN IN MATLAB RA HATMAN BE HAME ETELAA DAHID, MAKHSOOSAN DAR IRAN. Hala ma har kodam yek resane hastim.

 
At June 21, 2009 at 11:01 AM , Anonymous Anonymous said...

شروع روشنائی - یک راه امن برای مبارزه مدنی

آنها که نمیتوانند در خیابانها بجنگند میتوانند هر شب از ساعت 8:55 یعنی 5 دقیقه مانده به اخبار سراسری بمدت یکساعت کلیه وسایل برقی پر مصرف بدون موتور (لامپهای پرمصرف و سایر وسایل گرما زا مانند اتو و سماور برقی و تستر و لامپهای پرمصرف و ...) را روشن کنند تا برق شبکه سراسری زیر فشار مصرف بمدت یکساعت قطع شود.
مزایای اینکار عبارتست از
1- اعلام همبستگی عمومی
2- قطع برق در شهرستانها بمنظور خفه کردن مزخرفات صدا و سیما در اخبار ساعت 9
3- کوبنده تر شدن هرچه بیشتر بانگ الله اکبر
4- تاریک شدن محلات و مشکل جابجائی نیروهای خفقان و هراس آنها از حمله به خانه های مردم

یادتان باشد
قبل شروع روشنائی وسایل حساس مانند تلویزیون – یخچال – فریزر و ... را از برق جدا کنید
پس از گذشت یکساعت (و نه قبل از آن) وسایل پرمصرف را از برق جدا کنید
قطع و وصل برق و نوسان شدید آن هیچ صدمه ای به وسایل شما نخواهد زد

به امید روشنائی

 
At June 21, 2009 at 12:07 PM , Anonymous Anonymous said...

آقای بهنود
پس چرا چیزی نمینویسی ؟از چی میترسی؟ به ما هم بگو چه طوری تو رو خفه کردند

 
At June 21, 2009 at 1:55 PM , Anonymous Anonymous said...

‫از سنگفرش کوچه، تا بام خانه هامان
‫آری خدا بزرگ است، آزادگان فراوان
‫دیدی" ندا" چگونه ، در خون خویش خوا بید
‫سردار صبح بر خیز، از خواب شا مگا هان

‫تا بند بند گی را از دست و پا بگیریم
‫با ما بیا بپیوند، ای حر دشت ایران
‫"تا کربلا نمانده یک یا حسین دیگر"
‫یکروز گفته بودی، این است گوی و میدان

 
At June 21, 2009 at 1:58 PM , Anonymous Anonymous said...

باسلام به همه مردم آزادیخواه وغیور ایران
من از جوانان دلیر خواهشمندم برای اطلاع رسانی وبرنامه ریزی بهتر باشیوه هایی که درزمان انقلاب 57 به صورت اعلامیه های چاپی وپخش آنها در تظاهرات، باتوجه به فضای سانسوروشایعه پراکنی رسانه های داخلی وهمچنین آگاهی رسانی به اقشاری که به اینترنت دسترسی ندارند،استفاده نمایند.
با امید به بهار سبز آزادی

 
At June 21, 2009 at 2:13 PM , Anonymous Anonymous said...

از سنگفرش کوچه، تا بام خانه هامان
‫‫آری خدا بزرگ است، آزادگان فراوان
‫‫دیدی" ندا" چگونه ، در خون خویش خوا بید
‫‫سردار صبح بر خیز، از خواب شا مگا هان

‫‫"تا کربلا نمانده یک یا حسین دیگر"
‫‫یکروز گفته بودی، بر شانه های مردم
‫"دست خدا ست با جمع"، گفت آن حبیب- بشنو!
‫برخیز و بیعتی کن با امت مسلما ن

‫تا بند بند گی را از دست و پا بگیریم
‫‫با ما بیا بپیوند، ای حر دشت ایران


 
At June 21, 2009 at 2:41 PM , Anonymous Anonymous said...

این دوره از انتخابات خیلی فعال بودم و بیشتر تلاش می کردم تا دوستا و آشناهای تحریم کننده انتخابات رو برای رای دادن قانع کنم .
تا حدودی هم موفق شدم . بیشترشون به خاطر این استدلال که رای ندادنشون در واقع رای دادن به احمدی نژاده ، قبول کردن .
اونقدر به پیروزی موسوی ایمان داشتم که شب 21 خرداد نگران شرایط 4 سال بعد بودم که اگه موسوی نتونه برنامه هاشو درست پیاده کنه ، کی میخواد جواب مخالفاشو بده ؟؟؟
صبح شنبه 23 خرداد می تونم بگم بد ترین روز زندگیم بود . چه خوب گفتن آقای ابطحی که ایندفعه گونی سرمون کردن . خیلی راحت با رایمون بهشون مشروعیت دادیم ، اونا هم هر جور خواستن رایمونو تقسیم کردن . هیچ جوابی هم برای کسانی که مجابشون کرده بودم برن پای صندوق نداشتم . برای خودمم هیچ جوابی نداشتم .
از همون روز ، مثل خیلی های دیگه ، مثل 14 میلیون نفر دیگه ، همه چی رو انکار کردم .
هر جا میرسیدم با دلالیل فلسفی (اگه لازم میشد ، سفسطی!!!) کل انتخابات رو زیر سوال می بردم . من هم نمیخواستم در هم شکستن موج سبز رو قبول کنم . میر حسین رو رئیس جمهور می دونستم و خواستار تجدید انتخابات .
این احساسات تو این یک هفته دوام نیاورد و کم کم دچار شک شدم . چرا میرحسین تخلفات رو روز انتخابات گزارش نکرد ؟؟ چرا همون روزای اول موارد مصداقی رو اعلام نکرد و کلی گویی کرد ؟؟ و خیلی چراهای دیگه ...
الانم بد جوری دچار تردیدم از یک طرف نمیتونم برای برخی حرکات مشکوک دولتیا (سرعت عجیب شمارش آرا و زمان اعلامش ، تعداد رای کروبی با توجه به 5 میلیون رای دوره قبلش ، و ... ) و همچنین اعتراض به نتایج هم از طرف کاندیداها و هم از طرف مردم اونهم در این حد که واقعا بی سابقه ست ، دلیل قانع کننده بیارم از یک طرف هم بعضی رفتارهای صرفا احساسی و نه منطقی از طرف کاندیداهای معترض و هواداراشونو میتونم قبول کنم .
به هر حال از دو حالت خارج نیست ، اگه انتخابات سالم نبوده (که احتمالا این هفته معلوم میشه) ، از اونجایی که نتیجه ش غیر فابل تغییره (رابطه جون جونی خامنه ای و شورای نگهبان با احمدی نژاد) به همه هوادارای 3 کاندید پیشنهاد می کنم دیگه از اعتراض دست بکشین ، چون هم بی نتیجه ست هم خون بی گناه زمین ریخته میشه و شده . به جاش 4 سال دیگه با تحریم انتخابات به صورت کاملا فانونی و مدنی!!!! جمهوری اسلامی رو از مشروعیت بندازیم .
اگر هم سالم بوده که نشون میده هنوز 24 میلیون نفر هستن که درک و شعور سیاسیشون به اندازه ای نیست که بتونن خودشون برای آینده شون تصمیم بگیرن (اونایی که به احمدی نژاد رای دادن یا وضعیت کشور تو این چهار سال رو ندیدن یا نخواستن ببینن که در هر دو حالت ...!!!!! ) پس لیاقتشون همون احمدی نژاده .
فقط بعد از این انتخابات دو ناراحتی بزرگ تو دلم مونده : یکی اینکه چرا با رایمون به نظام مشروعیت دادیم و دوم اینکه چرا شخصیتی مثل موسوی اینطور از بین رفت . این نوع واکنش بعد از انتخابات از هر کی سر می زد اینقدر ناراحت نمیشدم . واقعا حیف شخصیت موسوی بود که اینجوری خاطره خوشش از ذهن مردم پاک بشه .
راستی اینا برای 4 سال بعد میخوان از شخصیت کی برای کشیدن مردم پای صندوق ها خرج کنن ؟؟؟ اصلا کسی براشون مونده ؟؟؟
من که اعتقاد دارم موسوی آخرین شانسشون بود ، شمارش معکوس سقوطشون از 22 خرداد آغاز شده...

 
At June 21, 2009 at 3:41 PM , Anonymous Anonymous said...

‫از سنگفرش کوچه، تا بام خانه هامان
‫‫‫‫آری "خدا بزرگ است"، آزادگان فراوان
‫‫‫‫دیدی" ندا" چه آسان ، در خون خویش خوا بید؟
‫‫‫‫سردار صبح بر خیز، از خواب شا مگا هان!


‫‫‫یکروز گفته بودی، بر شانه های مردم:
‫‫‫‫"تا کربلا نمانده یک یا حسین دیگر"
‫"دست خدا ست با جمع"، گفت آن حبیب- بشنو!
‫‫‫‫‫برخیز و بیعتی کن با قطره های با ران

‫ای حر دشت ایران
‫‫ کرب و ولاست اینجا،
‫‫اینان شباب جنت
‫‫و اینجا خیام پاکان

 
At June 21, 2009 at 3:58 PM , Anonymous رضوان said...

دوباره یه چیزایی نوشتم، نمیدونم با نوشته هام چی کار کنم، میخواستم براتون میل کنم(آخه یه کم از نظر طولانی تره) اما بازم ایمیلی از شما هیچ جا ندیدم! میذارم تو نظرات شاید بخونین
شایدم بقیه بخونن و... نمیدونم اصلاً این نوشته ارزشی داره یا نه!


به کدام گناه می زنندشان، به کدام جرم می کُشندشان؟
مگر چه میخواهند، مگر چه میگویند؟
میگویند پدران و مادرانمان جان داده اند، زندگی داده اند تا ما زندگی کنیم، مرده ایم تا نام جمهوری برده ایم، به نام جمهوری نکُشیدمان!
فریاد الله اکبر، آن روزها هم بود، اما او که میکُشت نمیگفت بسم الله! صدای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می آمد ، اما او که می زد نمیگفت به قاعده ی جمهوری به انتخاب شما آمده ام و شما در خوابید که نمی بینید!
چه میشود ما را؟ یعنی آنقدر فراموشکار شده تاریخ سرزمینمان؟! همین دیروز بود، هنوز زنده اند آنها که برای استقلال، برای آزادی و برای جمهوری اسلامی تن را هدیه کردند و در اندوه از دست دادن جانِ عزیزان اشک نریختند تا ثابت کنند ارزش ایران بالاتر از جان ها است، و جمهوری ارزشش را دارد. آیا واقعاً ارزشش را داشت؟
هنوز خشک نشده خاکِ گورهایی که با فریاد آزادی و شعار جمهوری اسلامی پر می شدند.
در دنیای سرزمین ها ، سی سال عمری نیست، به عمر انسانها می شود یک کودک سه ساله، نکُشید این کودک سه ساله را که هنوز خسته ی تولد است! آخر تولدش همراه با درد بسیار بوده و اندکی پس از تولد با بیماری مهلکی دست و پنجه نرم کرده، تنش بسیار زخمی شده ، مردمش بسیار مُرده اند و در تمام این مدت به امید بزرگ شدن و سالم بودن تحمل کرده! چه میخواهید از جان این کودک سه ساله که تازه میخواست دویدن آغاز کند؟
فرزند شهید زین پس چطور دلداری دهد قلب آزرده اش را که تا امروز هر گاه دلش میگرفت کنار عکس پدر میرفت، اشک میریخت و میگفت دلم برایت تنگ شده اما مهم نیست ، چون ارزشش را داشت، ایرانِ مرا از حاکم مستبد و همسایه ی غارتگر نجات دادی.
اکنون چه میگوید با خود؟ آیا واقعاً ارزشش را داشت؟ آیا کسی قدرش را دانست؟ ندانست، که اگر میدانست لگد نمی زد به پای این کودک سه ساله!
هنوز صدای جوانان دیروز در میدان شهدا و انقلاب و آزادی شنیده می شود، نزنید جوانان امروز را به کام خود و به نام شهدا و انقلاب و آزادی! به تاریخ دروغ نگویید، هنوز یادشان هست که چه می خواستند.
آن روز اگر می کُشتند به نام دین نمی کشتند، به نام جمهوری نبود که کتک می زدند، نیروهای مسلح را که به خیابان می ریختند نامش حکومت نظامی بود، نه جشن پیروزیِ پس از انتخاباتِ آزاد !!
این مردم تمدن طولانی دارند، بسیار دیده اند از این بازی ها در تاریخشان، به سادگی فریب نمیخورند!
هنر نوشتن ندارم، به درد آمده دلم که می جوشد و می نویسد، مردم ما خسته اند، این کشور تابِ آشوبی دیگر ندارد، مادرانی که دیروز جوانی شان در غم از دست دادن همسر و برادر گذشت، زنده اند هنوز ، این بار چگونه غم رفتن فرزندان را در پیری تحمل کنند؟!
کاش سازی داشتم، که در دستگاه حقیقت می نواختم، تو آواز صلح سر میدادی، و همه با هم دست افشانی میکردیم.

رضوان

 
At June 21, 2009 at 4:24 PM , Anonymous Anonymous said...

بهنود عزیز, این روزها نت پر از این کاریکاتورها و عکس های تاثیرگزار است, ما چیزی که اینجا نیازش داریم قلم پر توان توست در این روزهای حساس, لطفا بنویس برای ما لطفا لطفا

 
At June 21, 2009 at 4:30 PM , Anonymous payam said...

سلام.من ایام نوجوانی و جوانیم مصادف بود با دوم خرداد هفتاد و شش و اون موقع ها خوندن کتابهای شما مثل ضد یاد و از دل گریخته ها در میان انبوه کتابها و نوشته های سیاسی که میخوندم حس متفاوتی رو برام ایجاد میکرد.یکجوری اون فضا و هیجان رو برام تلطیف میکرد.الان هم در آستانه سی سالگی و در جایی هزاران کیلومتر دور تر از وطن با چشمانی اشکبار و در میان انبوهی از ماتم نوشته های شما برام مرهمی هست برای کم کردن موقت غمهایم.این روزها یاد نوشته های کتاب در بند اما سبزتون میفتم .به امید همیشه سبز ماندن و رویش سبزی ها در وطنمان.

 
At June 21, 2009 at 5:56 PM , Anonymous Anonymous said...

در حوضی که ماهی ندارد، قورباغه سپهسالارست

خیلی قشنگ بود این مقاله. مانند تمام کارهای شما. اینو خواهشن تو بی بی سی هم بگین.

پایدار و جاودان باشید

 
At June 22, 2009 at 4:33 PM , Anonymous neda said...

ما با امپرياليسم روسيه طرف هستيم
خبرها | 22.06.2009 | 20:00 UTC
روسیه از احمدی‌نژاد پشتینانی می‌کند

وزارت امور خارجه روسیه در اولین بیانیه رسمی خود در مورد جنبش اعتراضی در ایران به صراحت از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران حمایت کرد. در این بیانیه که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است که دولت ایران باید نظم جامعه را همان گونه که در قانون اساسی کشور آمده، برقرار سازد. وزارت امور خارجه روسیه در ادامه اعلام کرده است که دخالت خارجی در امور داخلی ایران پذیرفتنی نیست. انتخابات ریاست جمهوری در ایران امری کاملا داخلی‌ست و روسیه در نظر دارد روابط حسنه‌ی خود با ایران را حفظ کند.

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4416269,00.html

 
At June 25, 2009 at 12:33 PM , Anonymous Anonymous said...

رأی ماروُ خوردی ولی کورخوندی‏
حق ما را بُردی ولی کورخوندی

خیال نکن از اربابت میترسیم
روده هاشوُ درمیاریم کورخوندی

خامنه ای ضحّاک مار بدوشه
ماکاوه ایم نمیدونی، کورخوندی

گوله زدی ندای ما روُ کشتی‏
بنام حق میکُشیمت کورخوندی

ملت ما همیشه برقراره
شما ها میرین، ما میمونیم، کورخوندی



رهبر ما نداست
پناه ما خداست

Neda Leader of Us
God Please Help Us

 
At June 25, 2009 at 1:25 PM , Anonymous Anonymous said...

رأی ماروُ خوردی ولی کورخوندی‏
حق ما را بُردی ولی کورخوندی

خیال نکن از اربابت میترسیم
روده هاشوُ درمیاریم کورخوندی

خامنه ای ضحّاک مار بدوشه
ماکاوه ایم نمیدونی، کورخوندی

گوله زدی ندای ما روُ کشتی‏
بنام حق میکُشیمت کورخوندی

ملت ما همیشه برقراره
شما ها میرین، ما میمونیم، کورخوندی



رهبر ما نداست
پناه ما خداست

Neda Leader of Us
God Please Help Us

 
At July 5, 2009 at 3:21 PM , Anonymous Anonymous said...

این کاریکاتور هم بسیار جالبه
http://tinypic.com/r/2ln96qd/5

 
At July 5, 2009 at 3:22 PM , Anonymous Iran Election said...

This is a real image of Iran election
http://tinypic.com/r/2ln96qd/5

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home